På väg


På väg in i det nya året. I morgon börjar jag arbeta igen efter en lång julledighet. Nu blir det till att gå upp klockan 6, cykla iväg i regn och blåst (snön lyser ju med sin frånvaro) och greppa nya utmaningar. Jag börjar nog med en kopp te, tror jag, när jag kommer fram, då kanske jag orkar fram till fikat. Sen blir det ännu mer te, fast av annan sort och ett knäckebröd. Då klarar jag mig nog till lunch. Sen blir det … Suck , det blir nog en arbetsam dag. 

( Den vackra gången ligger bredvid biskopsgården i Linköping. Går man igenom den kommer man bl.a. till konserthuset)

Kommentarer

  1. Mat måste man ha! Jag har ofta funderat på intravenöst kaffe...
    Fin bild!
    kram E

    SvaraRadera
  2. tror du behöver en halv semesterdag imorgon.

    SvaraRadera
  3. E: Tack. Själv är jag te drickare och bär ofta omkring på min temugg, det går att dricka det ofta.
    Sarah: Redan vid förmiddagsfikat kände jag att det var dags att gå hem, men jag bet i hop.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar