tisdag 27 juni 2017

Blommorna som jag fotograferar

 När jag började blogga var det inte alls meningen att det skulle bli några blommor på bilderna.
Blommor fotograferade jag nästan aldrig.
Men i bland går livet sin egen väg,
och nu är blommor det jag fotograferar mest.
Det bara blev så, det var inte alls meningen.


 På instagram är det näst intill bara blommor och natur.
Jag kan liksom inte låta bli.
Som den här polkagrisrosen.
Hur vacker som helst.

 Jag har inget tjusigt hus som ska renoveras,
eller något kök som ska bytas ut.
Jag bor inte på något spännande ställe.
Men jag har trädgårdarna i Gamla Linköping som jag fotograferar året runt,
och så har jag min egen trädgård.

Och rosor är ju aldrig fel. Eller hur?

1 kommentar:

  1. Nej, rosor är aldrig fel:)Och nu har de sin bästa tid, bara att njuta!

    SvaraRadera