måndag 9 januari 2017

Ett uppdrag

 Jag fick ett uppdrag.
Det gick ut på att jag skulle fotografera en knapp och en blomma.
Jag letade bland mina knappar och hittade ett par guldiga.
De fick duga.

Som blomma tog jag min nu välfotograferade julros.
För att göra något nytt så släckte jag taklampan, placerade en ficklampa under blomman, 
vred och vände och fick fram underliga skuggor.
Tillsist blev jag nöjd och tog kortet.
Uppdraget slutfört.
Nästa uppdrag är att fotografera en dragkedja.
Så det blir till att leta igen i lådor och bland kläder för att hitta en lämplig.

2 kommentarer:

  1. Spännande och annorlunda fotouppdrag! God fortsättning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det är min man som ger mig uppdragen. I bland är det svårt att hitta något att fotografera. Det blir lite kul med annorlunda bilder. God fortsättning till dig också.

      Radera