söndag 22 juni 2014

Tretton arbetsdagar kvar


Så är det bara tretton arbetsdagar kvar innan semestern. Jag längtar så jag blir tokig. Då ska jag bara lata mig. Äta smultron och jordgubbar.  Simma i kalla sommarsjöar. En och annan utflykt blir det. Jag tänker inte gå upp klockan sex, jag tänker inte stressa till bussen. Regnar det kan jag se på film hela dagen, skiner solen kan jag också se på film hela dagen. Om jag vill.  Ingen stress och ingen jäkt, vad jag än kommer att göra. Bara några arbetsdagar kvar. Hoppas de går fort.

5 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar! Det är den här tiden på året man ser fram emot hela året, nästan i alla fall. Smultron och ljusa kvällar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bara önskar den kunde vara ännu längre. Sommarlov ungefär.

      Radera
  2. En mycket sund inställning till din ledighet!

    SvaraRadera