torsdag 12 september 2013

Trevlig helg



Influensa ska man, enligt tidningar och webben, ha på vintern. Undrar var jag har varit? Kanske var det hos tandläkaren. Där kan det ju bli lite kyligt när de borrar. Möjligen cyklade jag för snabbt. Då kan det ju också bli lite kyligt. Men vinter… nja. Sjukt har det varit i veckan i alla fall och än är det en öppen fråga om jag kan ta mig till arbetet på måndag. Men, allting kan ju hända, så vem vet. Jag mår i alla fall bättre, jag kan ju till och med blogga. Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Usch då - hoppas du kryar på dig ordentligt under helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar på det. Skolstart (för barnen) och jobb start efter semestern (för mig) ställer till det varje höst. Fast den här gången var det extra eländigt (så sa jag säkert förra året med. Minnet är ju kort ibland.) Tack för omtanken.

      Radera