onsdag 5 september 2012

Resa iväg




Önskar jag kunde resa iväg någonstans och åka så fort så att huvudvärk och hosta blåste bort. Jag skulle trampa på gasen och känna vindraget rufsa i håret och blåsa i öronen. Jag skulle känna hur tröttheten blåste bort och när jag stannade skulle jag vara som ny. Pigg och glad. Fast jag tror inte den här bilen är snabb nog, så jag får nog fortsätta dricka nyponte och äta chokladbollar, läsa i ännu en bok och gå ut och titta på min röda ros. Det är inte helt fel det heller.

4 kommentarer:

  1. Vilken kärra, gasen i botten kan behövas om det ska blåsa bort din förkylning. Krya på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man tänker efter blir man nog mer förkyld i den bilen än man var innan. Men fin är den och jag kryar på mig så gott jag kan. Tack.

      Radera
  2. En pärla du fångat på bild!
    Ta hand om dig!
    kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör mitt bästa och hoppas på att den försvinner snart.

      Radera