fredag 20 juli 2012

Lavendel



När det är semester ska man vara glad och frisk. Bada varje dag, äta glass, åka till torpet och utomlands och absolut inte vara förkyld. Jag har inte åkt till torpet, för jag har inget. Jag har inte åkt utomlands, det är för dyrt. Jag äter inte glass speciellt ofta och jag har inte badat i någon sjö än. Men jag är glad och väldigt förkyld. Orkar inte speciellt mycket. Dagsutflykterna får vänta. Tur att det finns spännande bekantskaper i rabatten och en kamera med många finesser. Det här är en del av min lavendel.

4 kommentarer:

  1. Det är inte illa att lukta (och fota) lavendel heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och med den här kameran blir det hur kul som helst. (Fast jag skulle vilja komma ännu närmare...)

      Radera
  2. Jag tror att det går alldeles utmärkt att ha semester utan att hinna med alla måsten!!! (fast det är naturligtvis trevligare utan förkylning...)

    SvaraRadera