onsdag 21 mars 2012

Insida/Utsida



Ibland är det bra att hålla sig utanför och att bara titta in, och ibland kan det vara bra att vara innanför och stänga allt ute. Då är det tur att grindar finns. De går att öppna och stänga, låsa och låsa upp. Fast det är klart, har någon låst och gömt nyckeln så kommer man ju varken in eller ut, då när man vill byta sida. Insida eller utsida, det är frågan. Var ska man vara? Det kan vara svårt att bestämma sig. Vid just den här grinden gick jag en gång för flera år sedan, pappa stod på utsidan och fotograferade, jag gick på insidan åt höger. Min mormor hade en vit hatt och jag och min syster en rosa tröja. Av besöket har jag inga minnen alls, men tack vare korten vet jag att jag varit där, i Norge.

6 kommentarer:

  1. hej. jag trodde du hade bloggpaus. Sista inlägget, på din blogg, som visas hos mig är för två veckor sedan. Nu får jag ta mig en titt på vad som hänt hos de senaste veckorna hos dig.
    kram

    SvaraRadera
  2. Nej, någon paus har jag inte, men något fel blev det i mars. Kanske det har med googles förändring den 1 mars att göra. Om jag inte kan lösa problemet får ni väl ansluta er igen till mig. Då kanske det funkar. Jag jobbar på det, fast inte mer i kväll. kram

    SvaraRadera
  3. Jag har testat nåt nu. Slutade följa dig och sen la jag till mig som följare igen. Får se om det funkar.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det fungerar. Och tack. kram

      Radera
  4. Jag ska testa och göra samma sak - avsluta för att börja igen också hoppas vi att dina inlägg kommer att synas hos mig igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger som ovan, jag hoppas det fungerar. Och tack för att ni hjälper mig med det.

      Radera