måndag 26 december 2011

Årets skörd



Det började med en och sen blev det två, och så blev det några fler. Måste erkänna, jag är barnsligt förtjust i paket. Kommer aldrig bli vuxen tillräckligt för att sluta önska inslagna paket till julafton och födelsedag eller någon annan lämplig dag. Paketen behöver inte vara  hårda, det går bra med mjuka. Och tänk, snart blir det fler, om några dagar fyller jag år. Då får jag presenter och frukost på sängen. Jag lever i en lycklig tid – dessutom har jag semester- det finns det folk som inte har. (eller hur Mr R!)

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om att ge bort paket.
    Göra dem jag tycker om glada.
    kram

    SvaraRadera
  2. paket är spännande, både att få och att ge. Du har helt rätt, alla har inte semester, imorgon bitti kl 5 ringer väckarklockan.

    SvaraRadera
  3. E: Planera paket, ge bort och att få. JA, det är bra allt. kram

    Sarah: Hu, klockan 5, det är tidigt det.

    SvaraRadera